logo

  • baner1.jpg
  • baner2.jpg
  • prowadzenie akt osobowych (przechowywane w siedzibie biura rachunkowego)
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • sporządzanie harmonogramów czasu pracy (praca zmianowa)
  • prowadzenie ewidencji gospodarki odzieżą i obuwiem roboczym
  • prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i rejestru chorób zawodowych
  • szkolenia

Firma współpracuje z dyplomowanymi biegłymi jak i likwidatorami.

tel. kom.: 881-946-616
tel. fax.: 22 758-45-23

Formularz kontaktowy

© Copyright 2010-2014 Biuro Rachunkowe Mejsner. Wykonanie: Studio WWW | Projektowanie stron www.

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies